לקוחות יקרים שלנו

איסוף עצמי-תוך יום 1 בלבד! מרמת גן

משלוחים-לכל חלקי הארץ-עם שליח עד פתח הבית-עד 7 ימי עסקים

אנו עובדים מכל הלב, ביעילות,זריזות, אדיבות ואכפתיות-נסו אותנו:)

זמינים עבורכם גם בוואטסאפ – 052-3367789

א-ה בין 9:00-21:00, ו 9:00-15:00, רח' שלומציון 9 רמת גן

הדפסת תמונות על מגנט

כשאנו מחפשים דרכים להיזכר ברגעים נפלאים תמונות מודפסות ממלאות אותנו ברגש חם. וכששואלים אותי אם כדאי להדפיס תמונות על מגנט אני תמיד אומרת שברור!! ברוב הפעמים אנו שמים את תמונות המגנט על המקרר, ואותו אנו פותחים המון במהלך היום, וכמה כיף שהוא יקושט בתמונות שאנו אוהבים.

התהליך של הדפסת תמונות על מגנטים מתחיל עם בחירת תמונה. ניתן להשתמש בתמונות שצולמו עם מצלמת דיגיטלית או בתמונות מהמכשירים הסלולאריים. כדי להבטיח שהתמונה תודפס באיכות גבוהה, חשוב לבחור תמונה שאתם אוהבים,  וכדאי לשים לב שהיא חדה ומוארת.

ההדפסה על מגנטים מתבצעת באמצעות מדפסות דיגיטליות מתקדמות אשר מדפיסות מגנטים עמידים בפני מים, קרני UV, חום, ושחיקה כך שיאפשר למגנטים הצבעוניים שלנו חיים ארוכים.

זהו פריט איכותי שנשמר במראיתו לאורך זמן, מאפשר שימוש בו בתנאי סביבה שונים, ומספק אפשרויות יצירתיות מרובות.

המגנטים המודפסים עוזרים לנו למרקר רגעים מרגשים בחיינו כמו תמונות מהחתונה, החופשה האחרונה, התמונה הראשונה של התינוק ועוד. המגנטים גם יכולים לשמש כמתנות אישיות לחברים ולמשפחה ולהזכיר להם בכל יום כמה הם חשובים לנו.

מגנטים עם תמונות הם מתנה מושלמת לכל מטרה. הם יכולים לשמש כמתנה זוגית לכניסת בית חדש, כמתנה לתינוק חדש, או כמתנה לימי הולדת או לחגים. הם גם מתאימים לשימוש במשרד כמתנה לעובדים או כמתנה לקהל רחב יותר בכנסים ואירועי חברה.

עם התקדמות האפליקציות והאמצעים הסלולאריים יש לנו את היכולת גם לערוך בקלות ומהירות את התמונות שלנו, להפוך אותן לציור, להפוך אותן לקומיקס וכו, העולם פתוח ורק משתפר, לכן להדפיס תמונות מעוצבות ויפות היום זה דבר הרבה יותר קל שהופך את התהליך לכייפי. מה שכן חשוב זה להדפיס את המגנטים שלכם במקום טוב שמבטיח עבודה איכותית. חשוב שהצבעים בתמונה יצאו כמו בתמונה המקורית, החיתוך יהיה ישר ושהמגנט עצמו יהיו עבה ואיכותי.

עגלת קניות
אתר זה מתשתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלכם