לקוחות יקרים שלנו

איסוף עצמי-תוך יום 1 בלבד! מרמת גן

משלוחים-לכל חלקי הארץ-עם שליח עד פתח הבית-עד 7 ימי עסקים

אנו עובדים מכל הלב, ביעילות,זריזות, אדיבות ואכפתיות-נסו אותנו:)

זמינים עבורכם גם בוואטסאפ – 052-3367789

א-ה בין 9:00-21:00, ו 9:00-15:00, רח' שלומציון 9 רמת גן

הדפסת תמונות על קנבס

השקענו בסלון מעוצב ונוח, הזמנו שולחן קפה נהדר, אבל משהו חסר שם על הקיר..

תמיד אפשר ללכת לגלריה ולקנות תמונה של מישהו אחר אבל מה יותר טוב מאשר להיות האמן האישי של חייך. כשאת/ה מדפיס תמונה שצילמת או תמונה שיצרת באמצעות תוכנה עריכה גרפית, זה המקום בו תמצא גאווה ויהיה לך כיף להסתכל ולהתבונן שוב ושוב בקנבס.

התוצאה החיה, הנוגעת, המרגשת שמספרת סיפור יפייפה של רגע קסום בחייך, ואף פעם לא יימאס להביט בה.

אז מה זה בעצב קנבס? ולמה הוא נחשב לחומר גלם מעולה להדפסה?

קנבס הוא כינוי לבד כותנה או פשתן הארוג בצורה פשוטה וגסה, בד זה נפוץ ליצירת אוהלים, ציפוי סירות קאנו, מפרשים ועוד. בד זה התפרסם בתור משטח ציור פופולרי. בארה"ב מדרגים בדי קנבס לפי משקל, ככל שהמשקל נמוך יותר, דירוג הקנבס יעלה.

הדפסת תמונה על קנבס יוצרת יצירה אמנותית ומתאימה לתצוגה על קירות בית, משרד או סביבות ציבוריות. מדובר באמצעי מעולה לשמור על זכרונות אישיים וליצור פריטי עיצוב מותאמים אישית. כאשר את/ה מדפיס תמונה אישית על קנבס, תמונות מחתונה, זכרונות מטיולים או מאירועים משפחתיים, את/ה יכול/ה להיות בטוח/ה שזכרונות אלו יהיו עימך תמיד.

גם אם אתה לא צלם מקצועי, הקנבס הוא חפץ דקורטיבי שמתאים לקירות בבית ומסייע ליצור אווירה מיוחדת. זהו דרך מצוינת לשנות את אפרטים בחלל ביתי ולהקפיץ את העיצוב, כך שאם יש תמונה דיגיטלית שאת/ה אוהב/ת ומתחבר/ת אליה- הדפסה על קנבס זה הפתרון האולטימטיבי עבורך.

כמובן שאם מתקשים לבחור בין התמונות השונות ניתן להרכיבן לתמונת קולאז אחת גדולה ומעוצבת. הכי כיף להיכנס לבית ולראות את התמונה כשכל האהובים שלך מחייכם אליך.

אנו בבלוקים נותנים שירות ועזרה להרכבת תמונת הקנבס המושלמת עבורך.

עגלת קניות
אתר זה מתשתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלכם