לקוחות יקרים – חג שמח!! 

אתר בלוקים פעיל 24 שעות ביממה וניתן להזמין בכל עת

הזמנות בתאריכים 23.4.24-28.4.24 יהיו מוכנות לאיסוף עצמי ב-29.4.24

משלוחים יצאו ב 29.4.24, אתכם הסליחה

משלוחים-לכל חלקי הארץ-עם שליח עד פתח הבית

אנו עובדים מכל הלב, ביעילות,זריזות, אדיבות ואכפתיות-נסו אותנו:)

זמינים עבורכם גם בוואטסאפ – 052-3367789

א-ה בין 9:00-21:00, ו 9:00-15:00, רח' שלומציון 9 רמת גן

הבלוג של בלוקים

הדפסת תמונות על מגנט

כשאנו מחפשים דרכים להיזכר ברגעים נפלאים תמונות מודפסות ממלאות אותנו ברגש חם. וכששואלים אותי אם כדאי להדפיס תמונות על מגנט אני תמיד אומרת שברור!! ברוב הפעמים אנו שמים את תמונות המגנט על המקרר, ואותו אנו פותחים המון במהלך היום, וכמה כיף שהוא יקושט בתמונות שאנו אוהבים.

קרא עוד »

הדפסת תמונות על קנבס

השקענו בסלון מעוצב ונוח, הזמנו שולחן קפה נהדר, אבל משהו חסר שם על הקיר..

תמיד אפשר ללכת לגלריה ולקנות תמונה של מישהו אחר אבל מה יותר טוב מאשר להיות האמן האישי של חייך. כשאת/ה מדפיס תמונה שצילמת או תמונה שיצרת באמצעות תוכנה עריכה גרפית, זה המקום בו תמצא גאווה ויהיה לך כיף להסתכל ולהתבונן שוב ושוב בקנבס.

קרא עוד »

קולאז' תמונות על עץ

בא לנו להדפיס תמונה אבל קשה לנו לבחור אחת. התחתנו לפני חודש וכבר הצלם שלח לנו את התמונות, איזה מרגש! אבל וואו, איך מחליטים מה אנחנו רוצים להגדיל? הרי התמונות ילוו אותנו תקופת חיים, ממממ יש פתרון! קולאז' יפייפה.

קרא עוד »
מתנה-תמונה-משפחתית

מתנה ליום האם

תמיד יש תחושה שלאמא יש הכל, ועדין מביאים עוד צלחת הגשה יפה או שרשרת חמודה, הפעם אפשר לצאת מחוץ לקופסא ולמצוא את התמונה שתעשה לאמא קווץ בלב ותרגש (לפעמים עד דמעות…כןכן) ולהדפיס אותה על קנבס יפה לחדר השינה או הסלון, או להדפיס על פוטובלוקים עם כיתוב נהדר שיופיעו על המדף בכניסה לבית. אמא שלי עוברת ליד הקנבס הגדול שלה, ונעצרת, גם אם לשניה, כך ידעתי שזו המתנה האולטימטיבית עבורה.

קרא עוד »
בלוק עץ עם תמונת כלה

מתנה לסבא וסבתא

מה נותנים לסבא וסבתא שיש להם כבר הכלללללללללל?
גם אני שברתי את הראש לא פעם אחת, ואחרי שמיצינו את המתנות הישנות, באתי אליהם עם שקית גדושה בבלוקים עם כל הנכדים. העיניים שלהם זהרו!!! מיד קראו לבעלי שיבוא מהר עם פטיש ומסמרים, וחיש מהר העמידו את "קיר הנכדים הגדול"

קרא עוד »
פוטובלוק-עם-הקדשה

מתנה למישהו שמעריכים

אומרים שלמילים יש כוח רב, שהם מזיזים רבדים בלב שלנו שמתרחב כשמישהו נפתח אלינו, שעוזר לנו ועכשיו אנו חושבים איך נגמול לו בחזרה. מתנה כזו שתרגש, שתיהיה צנועה אבל עם משמעות עמוקה. אני בטוחה שכשאתם נכנסים לפגישה אצל הרופא שלכם אתם מסתכלים סביב, כמה כיף לקרוא את התודות על הקיר, זה עוזר לנו להרגיש בטוחים ובידיים טובות.

קרא עוד »
תעודת-לידה-מעוצבת-רומי

מתנה להורים טריים

בתור אמא, קבלתי המון מתנות, חלק היו מאוד פרקטיות, וחלק השביעו את התאבון, אבל מתנה אחת נכנסה לי ללב – "תעודת לידה מעוצבת". היא הגיעה במארז יפייפה עם כובע קטן לתינוק וזה עשה לי פשוט ואוו.

קרא עוד »
פוטובלוקים

למה פוטובלוק היא אחלה מתנה לחגים?

כבר קניתם מתנה, אך מרגישים שהיא לא עד הסוף, כדאי להוסיף פוטובלוק מהמם למארזי החג, זה יתן את הטאצ' האישי.
הפוטובלוק מתאים לכל אחד, זו מתנה שמרגשת ותמיד מתאימה וכמובן שבעזרת ברכה או כיתוב על התמונה הופכת את המתנה שלכם לאישית ויפה במיוחד.

קרא עוד »
עגלת קניות
אתר זה מתשתמש בעוגיות כדי לשפר את חווית הגלישה שלכם